KNJIGOVODJA - OBRAČUNSKI REFERENT (m/ž)

Ržišnik Perc d.o.o. je specializirano podjetje za upravljanje poslovnih nepremičnin, ki se osredotoča na doseganje ekonomske učinkovitosti ter tehnično vzdrževanje nepremičnin. Kot matična družba v skupini Ržišnik Perc usklajujemo delovanje podjetij in zagotavljamo skupne funkcije za vsa podjetja v skupini (finančno-davčno svetovanje, marketing, računovodstvo, kadrovska služba...).

Timski duh je naša vrednota. Soustvarjalnost in prenos znanja sta naša načina delovanja.

Vas zanima delo v podjetju Ržišnik Perc d.o.o.

V naš tim vabimo knjigovodjo - obračunskega referenta (m/ž) na oddelku upravljanja nepremičnin. 


Opis del in nalog:

  • fakturiranje, pregled, obdelava in knjiženje vhodnih in izhodnih računov
  • pisanje ponudb, predračunov in računov
  • evidentiranje in ažuriranje podatkov lastnikov in najemnikov stanovanj, poslovnih prostorov in parkirnih mest
  • obračun stroškov in storitev upravljanja
  • priprava kalkulacij, poročil in analiz za namene obračuna naročnikov in potrebe oddelka
  • pregled nad prejetimi plačili, ažurno opominjanje zamudnikov
  • obravnava in prijava škodnih primerov (zavarovalnica)
  • urejanje baz podatkov in evidenc podjetja
  • komunikacija s strankami ter
  • arhiviranje dokumentacije
     


Smo več kot samo delodajalec!

  • varna in dolgoročna zaposlitev v uspešnem in uveljavljenem podjetju
  • odlični delovni pogoji v dinamičnem in proaktivnem kolektivu
  • stimulativen osebni dohodek in nagrajevanje iz naslova uspešnosti
  • sistem mentoriranja in možnost pridobivanja novih znanj
  • sodobna programska oprema
  • ravnovesje med delom in zasebnim časom
  • vsakodnevno sveže sadje, organizirana prehrana na delovnem mestu
  • zagotovljeno brezplačno parkirno mesto
  • pestro družabno življenje v poslovni skupini Ržišnik Perc

 

 Od kandidatov pričakujemo:

  • zaželene izkušnje s področja obračunov na področju upravljanja ali knjigovodskih del
  • zaželene poznavanje programske opreme z navedena področja dela (Pantheon, Opal, Vasco,…) ter MS Office (Word, Excell)
  • zaželeno znanje angleškega jezika
  • odgovornost,  zanesljivost, samoiniciativnost, natančnost, hitra odzivnost
  • veselje in smisel za komunikacijo s strankami
  • organizacijske sposobnosti in smisel za vzdrževanje reda
  • veselje za timsko delo

 

Prijave z vašim življenjepisom vnesite v spodnji obrazec

career.html1