ASSET MANAGER (m/ž) za gospodarjenje s poslovnimi nepremičninami
Ržišnik Perc d.o.o. je specializirano podjetje za upravljanje poslovnih nepremičnin, ki se osredotoča na doseganje ekonomske učinkovitosti ter tehnično vzdrževanje nepremičnin. Kot matična družba v skupini Ržišnik Perc usklajujemo delovanje podjetij in zagotavljamo skupne funkcije za vsa podjetja v skupini (finančno-davčno svetovanje, marketing, računovodstvo, kadrovska služba...).
Timski duh je naša vrednota. Soustvarjalnost in prenos znanja sta naša načina delovanja.
Vas zanima delo v podjetju Ržišnik Perc d.o.o.?
Z namenom širitve ekipe sodelavcev iščemo ASSET MANAGERJA (m/ž) za gospodarjenje s poslovnimi nepremičninami.
Opis del in nalog:
- izvajanje vseh posredniških dejavnosti na področju poslovnih nepremičnin, vključno z oddajanjem in prodajo
- izvajanje tržnih raziskav in analiz za podporo najemnim/prodajnim/naložbenim strategijam
- identifikacija in razvoj novih poslovnih priložnosti na področju poslovnih nepremičnin
- vodenje pogajanj o najemnih in prodajnih pogodbah
- oblikovanje močnih odnosov s ključnimi deležniki v industriji (strankami, vlagatelji, diplomatskimi subjekti in lastniki poslovnih nepremičnin)
- vodenje evidenc in priprava poročil glede stopnje zasedenosti in tržnega deleža, oblikovanje strateških priporočil
- tesno sodelovanje z internimi ekipami za zagotavljanje nemotenega upravljanja nepremičnin in zadovoljstva strank
- priprava finančnih modelov, poročil in analize uspešnosti
Smo več kot samo delodajalec!
- varna in dolgoročna zaposlitev v uspešnem in uveljavljenem podjetju
- odlični delovni pogoji v dinamičnem in proaktivnem kolektivu
- stimulativen osebni dohodek in nagrajevanje iz naslova uspešnosti
- sistem mentoriranja in možnost pridobivanja novih znanj
- sodobna programska oprema
- ravnovesje med delom in zasebnim časom
- vsakodnevno sveže sadje, organizirana prehrana na delovnem mestu
- zagotovljeno brezplačno parkirno mesto
- pestro družabno življenje v poslovni skupini Ržišnik Perc
Od kandidatov pričakujemo:
- vsaj 3 leta delovnih izkušenj na področju nepremičninskega posredništva s poslovnih nepremičnin
- napredno znanje MS Office orodij in obvladovanje analize podatkov
- močne sposobnosti mreženja z vzpostavitvijo pristnih, dolgoročnih odnosov s partnerji
- tekoče ustno in pisno sporazumevanje v angleškem jeziku
- odlične pogajalske in komunikacijske spretnosti
- praktičen, proaktiven pristop s ciljno usmerjeno miselnostjo
- odgovornost, zanesljivost, samoiniciativnost, natančnost
- prednost predstavljajo izkušnje s področja gospodarjenja in upravljanja nepremičnin
- zaželena aktivna licenca nepremičninskega posrednika