FACILITY MANAGER (m/ž) za upravljanje poslovnih nepremičnin

Ržišnik Perc d.o.o. je specializirano podjetje za upravljanje poslovnih nepremičnin, ki se osredotoča na doseganje ekonomske učinkovitosti ter tehnično vzdrževanje nepremičnin. Kot matična družba v skupini Ržišnik Perc usklajujemo delovanje podjetij in zagotavljamo skupne funkcije za vsa podjetja v skupini (finančno-davčno svetovanje, marketing, računovodstvo, kadrovska služba...).

Timski duh je naša vrednota. Soustvarjalnost in prenos znanja sta naša načina delovanja.

Vas zanima delo v podjetju Ržišnik Perc d.o.o.

Z namenom širitve ekipe sodelavcev iščemo facility managerja (m/ž) za upravljanje poslovnih nepremičnin, ki bi se nam pridružil in prispeval k našemu skupnemu uspehu. 


Opis del in nalog:

• vodenje in organizacija dela na oddelku upravljanja nepremičnin
• priprava dokumentacije s področja upravljanja (hišni red, požarni red, pogodbe, poročila, zapisniki ipd.)
• sodelovanje pri pripravi tehnične dokumentacije za potrebe vzdrževalnih del
• sodelovanje pri sklepanju vzdrževalnih pogodb
• sodelovanje pri tehničnem zagonu novogradenj
• ocena stroškov rednega in investicijskega vzdrževanja objektov, organizacija in koordinacija rednega vzdrževanja objektov, izdelava načrta rednega in investicijskega vzdrževanja objektov
• spremljanje proračuna za vzdrževanje in priprava poročil
• sodelovanje z inšpekcijskimi službami
• organiziranje in vodenje sestankov z etažnimi lastniki, koordiniranje in spremljanje sprejetih odločitev etažnih lastnikov
• sodelovanje pri urejanju medsebojnih razmerij
• načrtovanje in izvajanje projektov prenove ter optimizacija energetske učinkovitosti
• skrb za ustrezne zavarovalne police in sodelovanje pri reševanju škodnih primerov
• komunikacija s strankami
• sodelovanje z oddelkom energetike

 

Smo več kot samo delodajalec!

varna in dolgoročna zaposlitev v uspešnem in uveljavljenem podjetju
odlični delovni pogoji v dinamičnem in proaktivnem kolektivu
• stimulativen osebni dohodek in nagrajevanje iz naslova uspešnosti
sistem mentoriranja in možnost pridobivanja novih znanj
• sodobna programska oprema
ravnovesje med delom in zasebnim časom
• vsakodnevno sveže sadje, organizirana prehrana na delovnem mestu
• zagotovljeno brezplačno parkirno mesto
• pestro družabno življenje v poslovni skupini Ržišnik Perc

 

 Od kandidatov pričakujemo:

• vsaj 5 let delovnih izkušenj na področju upravljanja objektov ter zgoraj navedenih delovnih nalog
• tehnična naravnanost
• napredno znanje MS Office orodij; prednost je poznavanje programske opreme za upravljanje objektov
• vodstvene in organizacijske sposobnosti, načrtovanje in upravljanje časa
• odgovornost, zanesljivost, samoiniciativnost, natančnost in hitra odzivnost
• dobre analitične sposobnosti
• smisel za komunikacijo s strankami – tudi v konfliktnih situacijah

 

Prijave z vašim življenjepisom vnesite v spodnji obrazec

career.html1